Για τη μέρα της μητέρας: Καμένα σουτιέν και μητρικό φίλτρο 

motherpoweravesunΦτάνοντας στις 14 Μάη φέτος, με περηφάνια παρκάρουμε μπροστά μας το καρότσι, απλώνουμε στο ψυγείο τις παιδικές ζωγραφιές και δεχόμαστε με τη δέουσα ταπεινοφροσύνη τις ευχές. Κατακτήσαμε το αξίωμα της μητέρας. Επιζήσαμε της κούρασης, της αϋπνίας, του ανακατωμένου σπιτιού και του καμένου δείπνου. Των σκηνών στο σουπερμάρκετ και των επισκέψεων στο γιατρό. Των μονίμως λεκιασμένων ρούχων. Της χρήσης θηλάστρου στη δουλειά στη τουαλέτα. Της εγκυμοσύνης, του τοκετού που διηύθυνε ο γιατρός και της δίαιτας που ακολούθησε. Θα μας έδινα συγχαρητήρια αν δεν ένιωθα βαθιά γελασμένη. Αν δεν ένιωθα ότι όλα αυτά τα μικρά παρασημάκια δεν τα επέλεξα. Υπενθυμισούλες που σου λένε “μπράβο, όσο άβολη και αν ειναι η μητρότητα στο σημερινό τρόπο ζωής, εσύ τα κατάφερες και ξανάγινες όπως σε θέλουμε: τέλεια, χτενισμένη, υπάκουη και εργατική.”

Λυπάμαι δεν θα πάρω! Θέλω τα παράσημά μου να προέρχονται από δικές μου επιλογές. Αν αυτό σημαίνει ότι θα απολαμβάνω το χαμόγελο του παιδιού μου καθώς θηλάζω δημόσια ας είναι. Αν σημαίνει ότι το σπίτι θα ειναι πάντα αχούρι και θα παραγγείλουμε απ’ έξω γιατί δεν φτιάξαμε δείπνο ας ειναι. Αν θα είμαι αχτένιστη, με ασιδέρωτα ρούχα και άβγαλτα φρύδια γιατί θέλω να διαθέσω άλλου τον λίγο χρόνο μου ας ειναι. Αν θέλω θα βγάλω τις ραγάδες μου στην παραλία και θα παίζω αμέριμνη με το παιδί μου. Η θα παίζει ο άντρας μου και γω θα δουλεύω στο λαπτοπ.

Μητρότητα σημαίνει να είσαι γονιός, όχι υποψήφιος εύκολος καταναλωτής.

Ειναι μια ακόμα όψη του να είσαι γυναίκα, αλλά όχι η κύρια, ούτε η μοναδική.

Ειναι μια επιλογή και ένα ταξίδι που επιλέγεις και σχεδιάζεις εσύ. Μην ζεις από τα εύσημα των άλλων. Αν ψάχνεις την ανταμοιβή, κοίτα τα μάτια του μικρού ανθρώπου που τον βοηθάς να ξεδιπλωθεί μέρα με τη μέρα.

Τα μόνα καλούπια που πρέπει να κουβαλάς ειναι αυτά στο κουβαδάκι για να παίζει με την άμμο.

 

 

Πηγή εικόνας: http://www.powerfulmother.com/nurture/power/
Leave a Reply

