Ένας μικρός κόσμος γεμάτος μεγάλες προσδοκίες 

Ο μικρός κοιμάται γλυκά έχοντας γυρίσει την πλάτη του σε μένα. Δεν σε χρειάζομαι άλλο μαμά,  τώρα είμαι έτοιμος να ξεκουραστω. 5 λεπτά νωρίτερα θήλαζε ανήσυχος.  10 λεπτά νωρίτερα στριφογυρνούσε σαν μανιακός δείκτης ρολογιού στο πλάι μου. 15 λεπτά νωρίτερα θηλαζε πάλι. 30 λεπτά νωρίτερα γκρίνιαζε στον μπαμπά του για το παραμύθι που άκουγε.  Είναι περασμένες 12. Θα έπρεπε θεωρητικά να κοιμάται ήσυχος εδώ και ώρες στην κούνια του. Αυτή είναι η προσδοκία που μου έχουν εμφυτευσει οι “γνωρίζοντες”. Και αν δεν μπορεί, άστον να κλαψει και μια μέρα.  Έτσι έλεγα και γω κάποτε με ευκολία για τα παιδιά των αλλων. Τα παιδια είναι για να τα μάθουμε να ακολουθούν τις προσδοκίες μας. Να τα χωρεσουμε στα μέτρα μας. Μην το αφήνεις να σε κάνει οτι θέλει.Ποσο αφελής και ποσο εγωκεντρική! Αν δεν του δείξω εγώ πρωτα κατανόηση οταν δυσκολεύεται, πως θα μάθει να δείχνει υπομονή και συμπάθεια στις δυσκολίες των άλλων ; Αν δεν του μαθω οτι η αποδοχή και η αγάπη δεν σχετίζονται με επιτεύγματα και ορόσημα αλλα με την ίδια του την ύπαρξη, κάθε στιγμή,  πως θα μάθει να αγαπάει τον εαυτό του; Εαν δεν είμαι εγώ πρώτα σταθμός ασφάλειας και σταθερότητας  πως περιμένω να βρει τη δύναμη να παλέψει με τις τρικυμιες της ζωης αργότερα;

Γι’ αυτό μικρε μου θήλαζε και στριφογύρνα οσο σου χρειάζεται, γκρίνιαξε για το δόντια που βγαίνουν και το σώμα σου που δεν σε αφήνει ακόμα να κινηθείς όπως λαχταραει η ψυχη σου. Η μαμά θα είναι εδώ να σε περιμένει να νιώσεις έτοιμος. Και τότε θα γυρίσεις την πλάτη σου και θα αποκοιμηθείς. Πολυ πιο εύκολα και πολυ πιο ανεξάρτητα από καθε προσδοκία. Και η μαμά θα μείνει με την μυρωδιά του σβέρκου σου να θυμίζει ποσο απελπιστικά λίγο κρατάνε αυτές οι νύχτες.

Leave a Reply

